program_image

შემოქმედებითი და ვიზუალური ფიქრის 6 თვიანი პროგრამა - შემოდგომის ნაკადი

ხანგრძლივობა 200 საათი
ენაქართული
ფასი2000

პროგრამის შესახებ

შემოქმედებითი ფიქრის და ვიზუალური უნარების 6 თვიანი პროგრამა შემოდგომის ნაკადი (26 სექტემბერი, 2025 - 13 თებერვალი, 2026) შექმნილია, როგორც მოსამზადებელი ინტენსიური პროგრამა სკოლის დამამთავრებელი კლასების მოსწავლეებისთვის და სტუდენტებისთვის, ვინც ახლა ირჩევს მომავალ პროფესიას და აპირებს მენეჯმენტის, შემოქმედებითი ინდუსტრიის ან ვიზუალურ სფეროში დასაქმებას.

პროგრამას უძღვება 30-ზე მეტი სპეციალისტი დიზაინის, შემოქმედებითი, მენეჯმენტის, განათლების და ბიზნესის სფეროდან. კურსები ტარდება კვირაში 3-4 შეხვედრის სახით, ფიზიკურ სივრცეში, თეორიული და პრაქტიკული გამოცდილების და ცოდნის ბალანსით.

პროგრამა შექმნილია შემოქმედებითი და ვიზუალური უნარ-ჩვევების სრული სპექტრის შესასწავლად, ადამიანებისთვის, რომლებიც მომავალი პროფესიის ძიებაში არიან, სჭირდებათ პროფესიული ორიენტაცია, ახალი შემოქმედებითი უნარები და ჯერ არ აქვთ პრაქტიკული გამოცდილება.

პროგრამა ეხმარება მოსწავლეებს და სტუდენტებს მომავალი პროფესიის საფუძვლების და დისციპლინების ათვისებაში და მომავალი კარიერის დაგეგმვაში, საკუთარი შემოქმედებითი პოტენციალის აღმოჩენაში. პროგრამის სტუდენტებს შეეძლებათ სრულყოფილად გაიარონ შემოქმედებით ინდუსტრიაში არსებული პროფესიების და დისციპლინების საფუძველი, პრაქტიკულ და თეორიულ ფორმატში იმუშავონ დარგის საუკეთესო სპეციალისტებთან ნამდვილ პროექტებზე, გაიზიარონ ცოდნა და მიიღონ რჩევები ბიზნესის და საჯარო სექტორის წარმომადგენლებისგან. ისწავლონ ვიზუალური ენის საფუძვლები, გაიღრმავონ შემოქმედებითი და წარმოსახვის, ვიზუალიზაციის, კომუნიკაციის უნარი, რაც სამომავლოდ ყველა პროფესიაში გამოადგებათ.

კურსის სტრუქტურა:

  • შემოდგომის პროგრამა იწყება სექტემბერში და დასრულდება თებერვალში (2026)

  • შეხვედრები ჩატარდება კვირის განმავლობაში 3-4-ჯერ, 15:00-19:00 საათამდე (შესვენების გათვალისწინებით)

  • ჯამში 80-მდე შეხვედრა სრული პროგრამის განმავლობაში.

  • შეხვედრების 90% ფიზიკურ სივრცეში ჩატარდება

  • შეხვედრების ნაწილი, სასწავლო თემებიდან გამომდინარე ჩატარდება ინსტიტუტის შენობის გარეთ

  • სტუდენტს არ სჭირდება წინასწარი მომზადება ან რაიმე სახის მასალა და ინვენტარი / ეკიპირება

  • საშინაო დავალების შესრულებას არ სჭირდება დამატებითი მასალა ან ინვენტარი / ეკიპირება

  • საბოლოო განრიგი და დეტალები სტუდენტებს გადაეგზავნებათ პროგრამაზე მიღების შემდგომ ყოველკვირეულად

  • პროგრამის დაწყებამდე სტუდენტებს შეეძლებათ დაესწრონ ღია კარის დღეს და გაესაუბრონ პროგრამის ხელმძღვანელს და ლექტორებს

  • ღია კარის შეხვედრების თარიღები გამოქვეყნდება დიზაინის ინსტიტუტის ვებგვერდის კალენდარში და სიახლეებში

  • პროგრამაზე რეგისტრაციისას სასურველია სტუდენტმა გამოგზავნოს დეტალური ინფორმაცია საკუთარი თავის შესახებ

  • სტუდენტების ძირითადი სასწავლო დრო გაიყოფა პრაქტიკულ და თეორიულ საათებად

  • ყოველი სასწავლო თვე წარმოადგენს პროგრამის ცალკეულ მოდულს, ჯამში 6 მოდულით

  • მოდულის 50% ეძღვნება ახალი მასალისა და დისციპლინების შესწავლას, 25% პრაქტიკულ სამუშაოს და პროექტებს, 25% კი გუნდურ სამუშაოს

  • სტუდენტი დახარჯავს დაახლოებით 80 დამატებით საათს საშინაო დავალებების მოსაფიქრებლად და შესასრულებლად.

რას ისწავლით

სტუდენტები შეისწავლიან შემდეგ თემებს:

ვიზუალური ენა

  • კომპოზიცია
  • ფერი
  • სკეჩი
  • ისტორია
  • ესთეტიკა
  • დიზაინის სპექტრი
  • დიზაინის პრინციპები

შემოქმედებითობა

  • შემოქმედებითი უნარები
  • სტრატეგია
  • ფიქრის მეთოდები და ხელსაწყოები
  • დიზაინ ფიქრი
  • ინოვაციების დიზაინი
  • აიდეაცია
  • კრეატიული სესიები
  • არტ დაირექშენი
  • ქოფი და ტექსტთან მუშაობა

კომუნიკაცია

  • კომუნიკაციის სტრატეგია
  • ბრენდის სტრატეგია
  • მარკეტინგის საფუძვლები
  • ციფრული კომუნიკაცია
  • კონტენტის მარკეტინგი

სამუშაო უნარები

  • სტუმარი/პრაქტიკოსი ლექტორები
  • პორტფოლიოს შედგენა
  • ბიზნეს ქოუჩინგი
  • კომუნიკაცია
  • პრეზენტაციის უნარები
  • კრაფტის ტექნიკები
  • მასალაში მუშაობა და მოდელირება
  • კოლაჟი
  • რეალურ პროექტებზე მუშაობა

სტუდენტები გაივლიან პრაქტიკულ სავარჯიშოებს, შექმნიან მცირე ზომის მოდელებს, იმუშავებენ რეალურ პროექტებზე, გუნდთან ერთად ჩაერთვებიან თემატური ღონისძიებების ორგანიზებაში, იმუშავებენ სოციალურ პროექტებზე, შეხვდებიან შემოქმედებითი და ბიზნესის სფეროს მოქმედ სპეციალისტებს, სარეკლამო და კრეატიულ სააგენტოებს და დიზაინერებს, წარადგენენ პროექტებს, იმუშავებენ საკუთარ პორტფოლიოზე.

თანხის გაყოფისთვის ან მეტი დეტალისთვის: contact@di.ge